2009. január 1., csütörtök

Kamondy Ágnes

Egy cikk Kamondy Ágnesről:

Ízelítőül:

"Született itt a 80-as években egy gondolatilag nagyon sokszínű, izgalmas, nyers, költői-zenei világ, amiről nekem mindig mindenféle eszembe jutott - nyilatkozta Kamondy Ágnes (Magyar Narancs, 1995 március 9.). - Érdekelt, mi rejlik még bennük, amit más hangszereléssel és színpadi dramaturgiával kibonthatok, ha saját gondolataimat és személyiségemet hozzáteszem, tiszteletben tartva az eredeti dal és szöveg szellemiségét. Egyrészt gesztusnak szántam a kortársaim felé, hogy kézbe veszem a műveiket, és le akartam zárni magamban egy korszakot, hogy továbbléphessek. Boldog vagyok, mert úgy érzem, sikerült: már az Egyetemi Színpadon lehetett érezni, hogy egy új dolog jött létre a régi dolgokból, egy koncert, egy színház, amely sajátos módon összegezte egy korszak pillanatait, képét, új módon rakta össze a cserepeket. Önállóan gondolkodtunk róla. Az én rejtett álmom, hogy ez a költészet, ez a zene megjelenjen a kultúra magasabb régióiban is, az Uj Színház színpadán teljesült."

Nincsenek megjegyzések: