2009. szeptember 12., szombat

Mentem a nőhöz 1981.

Mentem a nőhöz, hogy elvágjam a torkát,
nem voltam magamnál, azt mondják.
Mentem a nőhöz, és dühöngtem.
Kínomban sírtam, és nevettem!


Mentem a nőhöz, azt mondják,
vittem a kést, hogy elvágjam a torkát.
Mentem az utcán, zúztam, és törtem,
az emberek néztek, elfordultak tőlem!


Mentem a nőhöz, késsel kezemben,
valami szétpattant bent a fejemben.
Mentem az utcán, futva rohantam,
késsel a kezemben, vinnyogva zokogtam!


Mentem a nőhöz, hogy elvágjam a torkát,
kés volt a kezemben, azt mondják!


Nyögtem, nyöszörögtem, futva, rohanva,
késsel a kezemben, dühtől fuldokolva.
Vittem a kést, hogy elvágjam a torkát,
Nem voltam magamnál, azt mondják!

Mentem a nőhöz, futva, sietve,
mentem a nőhöz, reszketve, lihegve,
mentem a nőhöz, térdemen csúszkálva,
mentem a nőhöz haragot okádva!


Mentem a nőhöz szédülten remegve,
mentem a nőhöz, sírva, nyüszítve,
mentem a nőhöz, hogy elvágjam a torkát,
kés volt a kezemben, azt mondják!

Csókolom zenekar

(Erről a számról tudni kell, hogy a kis gyerekek úgy tudják a szöveget, hogy Mentem a nőhöz, hogy elvágjam a tortát)

Itt van még dalszöveg: http://www.kancso.hu/szovegek.htm

Nincsenek megjegyzések: