2009. november 18., szerda

Poratka

PORATKA
SZÍNDARAB EGY FELVONÁSBAN

SZEKRÉNY1: Már régóta ülünk itt a sarokban. Nagyon porosak vagyunk, s csak arra várunk, hogy eljöjjön az a valaki, akire olyan régóta várunk.

JÖN A PORATKA

PORATKA: Sziasztok. Én vagyok a poratka. Én vagyok az, akire olyan régóta vártok. Én majd segítek nektek megszabadulni a portól.

PORATKA FÉRLE

PORATKA: Hihihihihihi! Hát ezeket most jól becsaptam. Nem én vagyok az, akire olyan... Akire olyan régóta vártak. És nem is fogom őket megszabadítani a portól. Mert én imádom a port. Imádok benne fürdeni. Imádok benne lubickolni.

SZEKRÉNY1: Srácok! Szerintem ez a poratka becsap minket. Nem fog ő minket megszabadítani a portól, és nem ő az, akire vártunk.

SZEKRÉNY2: Szerintem verjük agyon.

SZEKRÉNY3: Jó. Verjük agyon.

AGYONVERIK

SZEKRÉNY1: Úristen most megöltük azt, akit olyan régóta vártunk. Most megint várhatunk, hogy eljöjjön az a valaki, akire olyan régóta várunk.

Nincsenek megjegyzések: